fredag 4 mars 2011

Det närmar sig Fäviken

Nu är det bara en vecka kvar till nästa SM-tävling i Fäviken/Åre. Micke och Patrik har gjort en dunderjobb med bilen nu när jag är krasslig igen. Blev sjuk 2 v innan Svenska Rallyt fick lite piller som hjälpte för stunden blev helt utmattad veckan efter och så har det fortsatt. Smart som man är uppsökte man läkare såpass tidigt som idag och man har åkt på lunginflammation. Lagom kul, men medicin ska väl förhoppningsvis hjälpa. Nu i stunden så lackar Patrik min dörr och skärm, bakskärmen och A-stolpen är riktad, Micke har kollat upp lite med motorn och motorstyrningen, bakaxeln har jag bytt och jäklar vad den var sprucken, stötdämparna är lämnade hos Roine Olsson för dom var det verkligen dags för service på. Förhoppningsvis så ska allt vara till att plocka ihop på söndag så det hinns med någon test också i början på veckan. I morgon ska jag upp till Järbo och serva åt Micke som ska köra Patriks bil med han som kartis sen ska Lill-Taxen Pontus köra ungdomsrally med min kartis Annette i högerstolen... På återskrivande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar