onsdag 1 juni 2011

Nu e det nära

Annette har haft problem med bloggen från sin dator och jag har haft hektiska dagar. I lördags åkte jag kartis med Sören Olsson som jag ska läsa noter åt i midnattsolsrallyt, på kvällen hade min far tagigt hem nya bakaxeln av Åhmans som Patrik hade gjort fin så den monterades på natten. Söndagen blev helt till att arbete. Igår så fick jag hem mina nya fram dämpare så det monterades. Vi åkte ut och testade, fungerade inte alls något vidare beroende på höjden troligtvis allt annat kändes bra. Idag på dagen så plocka Rasmus Österberg av benen på bilen så när jag kom hem från arbetet så var det till att byta fjädrar och justera lite. Micke och Patrik var ute på kvällen och hjälpt mig. Så hanns det med några mil test ikväll med lite justeringar utav fjädring både fram och bak plus att bromsarna justerats. Onsdagen går åt till att packa, fyrhjulsinställning på Österby Däck, stripning utav bil hos Vaxverkstan i Alunda, kränga av lite däck från fälg, hämta etanol m.m. Hoppas bara Nettan kryar på sig i sjuksängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar