lördag 4 juni 2011

Sevice

Hej igen....nu sitter vi åter på serviceplatsen och stoppar i oss lite mat och vilar.........
det kanske låter som om vi bara äter och vilar men så är icke fallet..... På SS 7 så fick jag verkligen syna barken på ett jätteträd.....men som sagt "nära skjuter ingen hare". Det pirrade lite i magen när jag tittade upp och såg att trädet kom i rak riktning mot min dörr....
På SS 9 fick jag mig en ordentlig åktur... det va så läcker full fart över krön och lyft.... som att åka bergochdalbana....Nu ska vi åka tillbaka och åka samma sträcka.....så det blir favorit i repris...och som slutkläm ikväll så blir det en liten asfaltsträcka inne i Ljungby.
Hej hopp va de går

Delresultat: http://www.resultatservice.se/rally/2011/ssr/resultat/1result1.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar